مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-06اقتصادي

بخش خصوصی در  طول یک سال گذشته اقدمات ارزشمندی را رقم زده است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه «مسئولیت بخش خصوصی بسیار سنگین است»، گفت: فعالان اقتصادی استان در  طول یک سال گذشته به رغم همه دشواری ها و برخوردهای ناروا، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه مسئولیت بخش خصوصی بسیار سنگین است ، گفت: فعالان اقتصادی استان در  طول یک سال گذشته به رغم همه دشواری ها و برخوردهای ناروا، طی این مدت بخش صادرات غیرنفتی کشور را رونق داده و از این محل برای کشور، ثمرات ارزشمندی را رقم زده اند.

غلامحسین شافعی که در آخرین جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد در سال جاری اظهار کرد: سال 1400، پایان قرن اخیر در تقویم هجری شمسی مجال و بهانه ای برای بررسی عملکردها خواهد بود.

به همین استناد نیز از مرکز پژوهش های اتاق ایران درخواست کردیم تا گزارشی را از عملکرد بخش خصوصی طی یک قرن تهیه کند که پیش بینی می کنیم در خرداد یا تیرماه سال آینده، جمع بندی و منتشر شود.

این اقدام، به نیت بررسی سیر تحول عملکرد و اثرگذاری بخش خصوصی در نظام ها اقتصادی و اجتماعی کشور انجام می گیرد و به طور قطع، حاوی نکاتی درخوری خواهد بود.

وی با اشاره به سیر تحولاتی که در طول یکصد سال اخیر، حیات ایرانیان را از جهات مختلفی متاثر ساخته ، عنوان کرد: مردمان این آب و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی در  طول یک سال گذشته اقدمات ارزشمندی را رقم زده است

بخش خصوصی در  طول یک سال گذشته اقدمات ارزشمندی را رقم زده است